torsdag 1 december 2011

Toppenarbete




... och tvättad....





onsdag 16 november 2011

Toppen!

Köpt en GTi topp från en golf -83 med mekaniska lyftare!



tisdag 30 augusti 2011

Transport av viktiga saker





Caddyn i kombination med klassisk muskelkraft transporterade mors gamla bubblamotor ett antal mil (vintersyssla). En fin och solig dag helt enkelt!

onsdag 27 juli 2011

Laståsna med krom


Har brukat Caddyn på det vis den vanlige Caddyägaren gör, fraktat saker alltså. Valet föll för gammalt bråte, destination soptippen!
Hann även att lacka och montera ett par gamla fälgar från min gamla Golf. Fälgarna lackades i samma färg som de tidigarefälgarna (Multona 0080). Original Golf kromkoppar monterades - streetsmart!

torsdag 14 juli 2011

GTI Ed. 35 (app)

I nämnd app kan man göra en Golf 1 GTI - troligen så nära man kan komma en Caddy i ett bilspel! Ta hem och njut!