Fortsatte med ljudisoleringen. Provade att lägga bitumenmatta på insidan (vad annars?) av motorhuven lite på vinst eller förlust. Det blev en märkbar men liten skillnad. Det dova bullret minskade mest (lite högre motorvarv) men på landsväg blev det knappast någon skillnad. Att det faktiskt blev snyggt gör inte saken sämre!
Set up för dagen var, förutom att isolera huven, att montera kromhandtagen. Tyvärr hade dessa handtak en annan mekanism för öppningen av dörren. Övriga funktioner fungerade dock fint.
Höjde även upp bilen och fick ca 5 cm mer komfort, bra!
Avslutar med ett skönt trick som jag gjorde på Golfen för väldigt många år sedan. Böja in nummerplåten fram, enkelt femsekunders jobb för GIT-känsla! Vi ser även nya spoilern för första gången!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar