Nu över till meket. När instrumentbrädan var demonterad passade jag på att ljudisolera med bitumenmattor och bytte även glödlampor i instrumenthuset.
![]() |
| Bitumenmattor på. |
Och före - efterbilder. Notera den nya listen i champangefärg!
![]() |
| Mjukt och fint! |
![]() |
| Hårdplast. |
Lilla frontspoilern monterades också, bild kommer i ett senare inlägg. Tack och hej!




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar