måndag 4 juli 2011

Heldag!

Jag gjorde ytterligare ett besök på skroten, denna gång med kontanter, och köpte instrumentpanelen som syns i tidigare inlägg, tillhörande ratt lyckades jag inte ta bort själv. Inhadlade även kromhandtag från en gammal passat.
Nu över till meket. När instrumentbrädan var demonterad passade jag på att ljudisolera med bitumenmattor och bytte även glödlampor i instrumenthuset.



















Bitumenmattor på.




















Och före - efterbilder. Notera den nya listen i champangefärg!


Mjukt och fint!


















Hårdplast.





















Lilla frontspoilern monterades också, bild kommer i ett senare inlägg. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar