tisdag 28 juni 2011

En dag på skroten!

Solen skiner, en strålande sommardag alltså.
En dag på stranden tycker Thomas Ledin.
En dag på skroten tycker jag.

Besköte en lokal bilskrot, såg bl.a. tre st. vita Caddys och en hel del annat kul som också var på fel palts. Lite bilder nedan.



Singelgrillen köptes till "den andre"






















Några inredningsbilder nedan från en Jetta I. Lika instrumentpanel som Caddys, men med ett mjukt ytskikt som ger en lite behagligare känsla, även vita detaljer. Instrumenthuset på denna bil har dessutom en skön bronsfärg. Dags för tjöp? Kanske ratten då kan ingå, som faktiskt är riktigt snygg tycker jag!


















En GT!


Med taklucka!





Hittade även TVÅ st. fina kromade handtag till flakluckan = lycka!

Kromhandtag från en Jetta, som hittat!






För att knyta ihop påsen på ett snyggt vis (i dubbel bemärkelse) så avslutar jag med en bild på den nymonterade grillen!



2 kommentarer:

  1. 80-talet ringde och ville ha den där instrumentpanelen i Jettan tillbaka! (Men håller med om att den har sin charm)

    SvaraRadera
  2. 2011 åkte och köpte den. Monterade den!

    SvaraRadera