onsdag 22 juni 2011

Ligger lågt




Säga vad man vill om funktionaliteten, men det är ganska ballt att bilen skrapar i parkeringshusets lutningar såvida man inte kör väldigt försiktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar