JHTABOC
onsdag 22 juni 2011
Ligger lågt
Säga vad man vill om funktionaliteten, men det är ganska ballt att bilen skrapar i parkeringshusets lutningar såvida man inte kör väldigt försiktigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar