onsdag 22 juni 2011

Cärlek

Jag gillar av någon anledning originalcaddy från amerikat med "California kåpa" och den lite mer påkostade interiören, börjar även gilla den amerikanska grillen. Färgen är helt fantastisk! Lägger upp några bilder på ett riktigt fint exemplar som nu finns ute på ebay.com:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Diesel-truck-74k-Orig-MIles-50-Mpgs-No-Reserve-/170658171108?pt=US_Cars_Trucks&hash=item27bc0508e4#v4-36










































































Avslutar med en annan Caddy med, troligen, samma färg. Cärlek som sagt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar