På torsdagen var det stor Caddymekardag hos minkompissomintehartidattbloggaomcaddyn. Axelfilppning med nya stötdämpare (Ta tecnix) och nya bussningar samt montering av coils fram utfördes! Vi vet hur man gör det så jag lägger lite upp bilder på arbetet.
 |
| Före / hög inkl. morgondimma. |
 |
| Efter / låg inkl. morgonsol. |
Minkompissomintehartidattbloggaomcaddyn visade extra kärlek till Caddyn genom att trolla med de gamla plåtfälgarna. Förträffligt resultat! Cremevit som riktig vaniljglass - coolt! Känns helt plötsligt inte alls nödvändigt att köpa nya fälgar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar