Lägger upp bilder på ännu en Caddy från amerikanska Ebay, denna är inte lika snygg som föregående, dock i riktigt fint skick. Som vanligt är inredningen betydligt finare än de svensksålda, som känns ganska mycket arbetarklass. Extra snyggt på inredningen är taket och takbelysningen! Också kul att se att plåten bakom sätena är fri från popnitar och andra hål.
En 1983:a (10 465 km) som enligt annonsen varken har sett snö eller dåligt väder. 1,7l bensin,4 vxl.
Wawawooah! Inte dålig pimp-inredning där... S-N-O-O-P ringde och ville ha sin Caddy tillbaka!
SvaraRadera