JHTABOC
onsdag 4 maj 2011
Hemfärd!
Hämtade bilen på KVD, Åkersberga. Fick samma dag kopior på de tre senaste besiktningsprotokollen. Blankt papper på samtliga. Bilen har inte rullat 1000 mil under de senaste tre åren.
Ej min ännu.
På Hemmaplan: Caddylöööve!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar