| Kärringarnas nya sminkspegel! |
Passade även på att ta bort 95 % av all GT stripes. Gick vidare på inredningen och rev ur gallonmattan mm. och tvättade och snyggade till. Inte heller något som kommungubbarna i Avesta har prioriterat.
| Missade tydligen fotpedalerna |
Matade Caddyn med helsyntet från Shell och nytt filter. Bytte även samltiga tunna vacuumslangar, pga. tomgången svajar lite. Övrigt arbete: ny ventilkåpspackning pga. oljesöl, nya bromsbackar.
| Korkat att inte byta... doh! |
Tomgången på BMW:n är också svajig, beror det också på vacuumslangarna? =)
SvaraRaderahehe! Kan vara! =)
SvaraRadera