lördag 7 maj 2011

Första tillfället för Caddylööv resulterade i en provvaxning av huv och sidoplåtarna fram. Tveksamt om kommungubbarna i Avesta (tidigare ägare) har vaxat den...


Kärringarnas nya sminkspegel!


























Passade även på att ta bort 95 % av all GT stripes. Gick vidare på inredningen och rev ur gallonmattan mm. och tvättade och snyggade till. Inte heller något som kommungubbarna i Avesta har prioriterat.

Missade tydligen fotpedalerna


























Matade Caddyn med helsyntet från Shell och nytt filter. Bytte även samltiga tunna vacuumslangar, pga. tomgången svajar lite. Övrigt arbete: ny ventilkåpspackning pga. oljesöl, nya bromsbackar.


Korkat att inte byta... doh!































2 kommentarer:

  1. Tomgången på BMW:n är också svajig, beror det också på vacuumslangarna? =)

    SvaraRadera